Vienmēr esam pateicīgi par jebkuru Jūsu viedokli, jo tas palīdz mums ieviest uzlabojumus, lai strādātu arvien labāk un labāk.
Ja Jums radušās šaubas par ārsta darba kvalitāti, nav izskaidrotas tiesības saņemt valsts apmaksātu ārstēšanu, neapmierina mūsu darba organizācija, tostarp reģistratūras darbinieku rīcība vai uzvedība, ir šaubas par pieprasītās samaksas pamatotību vai pārkāptas citas Jūsu kā pacienta tiesības un problēmu nav izdevies atrisināt ar ārstējošo ārstu vai VCA struktūrvienības vadītāju, ir iespēja rakstveidā iesniegt sūdzību, pretenziju (rakstot brīvā formā):
1. personīgi:
• VCA vadībai A. Saharova ielā 16, 6. stāvā, 609. kab.;
• VCA struktūrvienības vadītājam vai biroja administratoram VCA struktūrvienībā;
2. izmantojot korespondences kasti „Atsauksmes”, kas atrodas VCA struktūrvienībās pie reģistratūras;
3. nosūtot pa pastu (adrese: A. Saharova iela 16, Rīga, LV-1021);
4. elektroniski pa e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.;
5. aizpildot iesniegumu (atsauksmi) – ziņojuma formu AS “Veselības centru apvienības” interneta vietnē www.vca.lv sadaļā “ATSAUKSMES UN PRIEKŠLIKUMI”.
Lūdzam iesniegumā norādīt šādu informāciju:
vārdu, uzvārdu, personas kodu un kontaktinformāciju (e-pastu vai tālruni);
VCA struktūrvienības nosaukumu un apmeklēšanas laiku;
detalizētu radušās situācijas un problēmas aprakstu.

{spoiler=Kā rīkoties, ja problēmu neizdodas atrisināt ārstniecības iestādē?}
Veselības nozares uzraudzību un ārstniecības
pakalpojumu kvalitātes kontroli veic Veselības inspekcija. Iesniegumu inspekcijai var iesniegt, ierodoties personīgi, nosūtot to pa pastu (adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012) vai elektroniski: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., mājaslapas adrese: http://www.vi.gov.lv.
Nacionālais Veselības dienests izskata iesniegumus Ārstniecības riska fondam par atlīdzību saistībā ar veselībai vai dzīvībai nodarītu kaitējumu ārstniecības iestādē, kā arī par morālu kaitējumu. Iesniegumu var iesniegt ne vēlāk kā divu gadu laikā no kaitējuma atklāšanas dienas un trīs gadu laikā no kaitējuma nodarīšanas laika Cēsu ielā 31 k-3 (6. ieeja, 4. stāvs), Rīga, LV-1012, tālrunis (+371) 67043700, e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.,
mājaslapas adrese: http://www.nvd.gov.lv.
Zvanot uz Nacionālā veselības dienesta bezmaksas informatīvo tālruni 80001234, iedzīvotāji var saņemt informāciju par valsts apmaksātiem veselības aprūpes pakalpojumiem un to saņemšanas kārtību.
Pacientu ombuds sniedz atbalstu gan pacientiem, gan mediķiem, lai uzlabotu veselības aprūpes kvalitāti Latvijā un sekmētu pacientu tiesību ievērošanu, veicinot pacientu un mediķu sadarbību. Pacientu ombuds palīdz rast risinājumus un sniedz ieteikumus. Informāciju var saņemt, nosūtot jautājumu un ieteikumu uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai zvanot (+371) 28646268.