Pienākumi:
- apkalpot ienākošus un veikt izejošos zvanus, sniegt informāciju par pakalpojumiem un reģistrēt klientu pierakstus;
- atbildēt uz klientu jautājumiem elektroniskajos saziņas kanālos un sociālos tīklos;
- veikt citus darba uzdevumus, kas saistīti ar klientu un pacientu uzrunāšanu, aptaujāšanu un vajadzību risināšanu;
- reģistrēt datus un informāciju medicīnas informācijas sistēmā un citās darba veikšanai nepieciešamajās datorsistēmās un datubāzēs.
Prasības:
- prasme uzklausīt un aktīvi uzrunāt cilvēkus, izteikt piedāvājumus;
- pacietība un empātija, risinot klientu un pacientu vajadzības;
- labas datora lietošanas prasmes, tai skaitā ātru informācijas reģistrēšanu un meklēšanu elektroniskos kanālos;
- iegūta izglītību, kas nav zemāka par vidējo vai vidējo profesionālo.
Piedāvājam:
- darbu strauji augošā uzņēmumā;
- profesionālu kolēģu komandu un draudzīgu kolektīvu;
- uzņēmuma pakalpojumu privilēģiju karti.
Darba laiks: pilna slodze pēc grafika (Zvanu centra darba laiks darba dienās no 7:50 līdz 19:00).
Darba alga: 7, 50 EUR/stundā un piemaksas, kas atkarīgas no darba rezultāta (pirms nodokļu nomaksas).
Darba vieta: Brīvības iela 95, Liepāja.
Lai pieteiktos, sūtiet CV uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
Iesniedzot savu CV un pieteikumu, Jūs piekrītat dalībai norādītās vakances kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums.
Apliecinām, ka kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā tiks nodrošināta tiesiska Jūsu personas datu apstrāde. Pēc konkursa noslēgšanās, Jūsu personas dati tiks dzēsti vai iznīcināti.
CV un pieteikumā norādāma tikai tā informācija, kas ir nepieciešama, lai objektīvi izvērtētu Jūsu kandidatūras atbilstību vakantajam amatam. Ievērojot minēto, aicinām izvērtēt CV un pieteikumā iekļaujamās informācijas apjomu.
Pārzinis: AS “Veselības centru apvienība”, reģ.Nr.40103464662

