Veselības centru apvienība un pīle saulessbrilles

“Veselības centru apvienība” atzīta par cilvēcīgāko zīmolu veselības aprūpes nozarē

­

“Veselības centru apvienība” (VCA) atzīta par cilvēcīgāko zīmolu veselības aprūpes nozarē, kopumā Latvijas cilvēcīgāko zīmolu topā ieņemot otro vietu, liecina Baltijā lielākais zīmolu un patērētāju dzīvesveida pētījums “Baltic Brand Capital 2025”.

Būtiski uzlabojot savus rādītājus, VCA kategorijā Cilvēcīgākais zīmols ierindojies Latvijas zīmolu topa pašā galvgalī, ieņemot otro vietu. Pētījums atklāj, ka iedzīvotāji cilvēcīgumu zīmolos novērtē līdzvērtīgi pakalpojumu kvalitātei, un tas kļūst par ilgtermiņa kritēriju uzticībai.

“Iedzīvotāji medicīnas nozarē arvien vairāk novērtē ne vien profesionālu ārstēšanu, bet arī cilvēcīgu attieksmi – sapratni, atbalstu un cieņu par katra pacienta individuālajām vajadzībām. Cilvēcība ir pamatu pamats. Tāpēc esam gandarīti, ka tieši šajā kritērijā VCA ir saņēmusi ne vien augstāko iedzīvotāju novērtējumu savā nozarē, bet arī vienu no augstākajiem Latvijā kopumā. Par to gribu pateikties ikvienam VCA darbiniekam, kuri ar savu ikdienas darbu šo vērtējumu ir sasnieguši. Cilvēcīga pieeja veselības aprūpē stiprina kopējo sabiedrības veselības kultūru – palielinās iedzīvotāju līdzestība ārstēšanās procesam, uzticēšanās medicīnas iestādēm un vēlme savlaicīgi vērsties pie speciālistiem. Tas savukārt nozīmē labākus veselības rezultātus ilgtermiņā. Ticu, ka tieši tas ir ceļš, kuru kopā ejot, varēsim veidot ilgtspējīgāku, kvalitatīvāku un pieejamāku veselības aprūpi Latvijā,” saka VCA valdes priekšsēdētāja Iveta Lāce.

Pētījuma rezultāti apliecina mērķtiecīgo VCA darbu un ieguldījumu sabiedrības labā, regulāri organizējot arī lekcijas, informatīvas kampaņas un piedaloties dažādās sabiedrības izglītošanas iniciatīvās, lai palīdzētu iedzīvotājiem labāk izprast veselības problēmu cēloņus, mudinātu ieviest veselīgus ikdienas paradumus. VCA īsteno arī plašu rezidentu apmācību programmu, apmaksājot jaunajiem ārstiem studijas rezidentūrā, kopā ar partneriem tiek īstenota jauno dabaszinību skolotāju atbalsta stipendija “Starp mums ir ķīmija!”, kā arī dažādas citas sociālās atbildības iniciatīvas ar mērķi ilgtermiņā uzlabot Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti un veselību.

Dažādi zīmolu kritēriji veselības aprūpē kopumā kļūst arvien svarīgāki un novērtētāki – piecu gadu laikā vērojama tendence veselības aprūpes zīmoliem kopumā saņemt arvien augstāku cilvēcīguma novērtējumu, un, salīdzinot ar 2021. gadu, tas ir teju dubultojies.

Līdztekus augstajam cilvēcīguma novērtējumam VCA zīmols saņēmis arī augstu novērtējumu izdevīguma, “patikšanas” un citās kategorijās. Tas apliecina, ka iedzīvotāji labprāt izvēlas VCA kā uzticamu, pazīstamu un pieejamu partneri veselības aprūpē.

“Baltic Brand Capital” ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums, un tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā Latvijas Zīmolu topa izveidē. Nodrošinot datu reprezentitāti, pētījumu veic viens no lielākajiem un vadošajiem tirgus izpētes datu veicējiem – “Norstat”. 2025. gadā Brand Capital pētījumā apkopoti dati par 660 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju atbildes uz 330 jautājumiem par dzīvesstilu un papildu jautājumiem par attieksmi pret zīmoliem.